Monday, November 9, 2020

3D Animations With Maxon Cinema 4D











About:

DE

Mein Name ist Jeremy Meyrer, ich bin 19 Jahre alt, studiere Medienmanagement und habe mein Fachabi neben einer Ausbildung im Bereich Mediengestaltung und Medientechnik absolviert.

Ich interessiere mich seit meinem dreizehnten Lebensjahr für die Postproduktion von Videos und gebe seit diesem Zeitpunkt mein Bestes, jegliche Vorstellungen visuell umzusetzen.

3D Animationen beschreiben Animationen im 3-Dimensionalen Raum, dazu gehört das Modeln von 3D Figuren, sowie das Simulieren von physikalischen Eigenschaften. Diese Bearbeitungen setzte ich mit dem Programm Cinema 4D um. 



EN



My name is Jeremy Meyrer, I am 19 years old.At the moment I am studying media management and have just recently completed my professional high school graduation in addition to training media design and media technology. I have been interested in the post-production of videos since I was 13. Since then, I have done my best to visualize any of my creative ideas.



3D animations are considered animations in three-dimensional spaces.

This includes modeling 3D figures and simulating physical properties.

I use the program Cinema 4D for this kind of work.

Reviews


: : : : :


No comments:

Post a Comment